Roger Torrent i Ramió

Candidat num. 2 al Parlament per Girona

Sarrià de Ter, 1979.

Polit√≤leg i urbanista. Llicenciat en ci√®ncies pol√≠tiques i de l'administraci√≥ per la Universitat Aut√≤noma de Barcelona. M√†ster en estudis territorials i urban√≠stics a la Universitat Polit√®cnica de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra. Postgrau en dret urban√≠stic a la Universitat Pompeu Fabra. Postgrau en comunicaci√≥ pol√≠tica a l'Institut de Ci√®ncies Pol√≠tiques i Socials. Postgrau en gesti√≥ d'administracions locals a la Universitat Aut√≤noma de Barcelona. Ha treballat com a t√®cnic en el marc de l'Administraci√≥ local. En l¬í√†mbit pol√≠tic s¬íafili√† a les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya (JERC) el 1998. Militant d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) des del 2000. Secretari de pol√≠tica parlament√†ria regional a la federaci√≥ de Girona (2000-2008). Secretari de pol√≠tica municipal de la federaci√≥ regional des del 2011. Cap de llista d'ERC a Sarri√† de Ter des del 1999. Regidor de l'Ajuntament de Sarri√† de Ter des del 1999. Alcalde de Sarri√† de Ter des del 2007. Diputat portaveu d'ERC a la Diputaci√≥ de Girona (2011-2012). Membre de l'executiva de l'Associaci√≥ de Municipis de Catalunya, de la Comissi√≥ Municipalista de Catalunya i de la Comissi√≥ de Govern Local (2007-2011). A les dues √ļltimes legislatures ha estat diputat al Parlament de Catalunya.