Robert Fabregat i Fuentes

Candidat num. 29 al Parlament per Barcelona

Barcelona 1980 Resideix a Sant Andreu de Palomar - Barcelona.

Vaig néixer a Sant Andreu de Palomar, Barcelona, el 23 de maig de 1980, on tinc les meves arrels i hi visc actualment. Sóc el gran de dos germans, fills d’una mare i un pare, i néts d’àvies i avis, amb arrels aragoneses, valencianes i murcianes. Llicenciat en Química i doctor en Farmàcia per la Universitat de Barcelona, la meva formació i carrera professional han estat centrades en l’àmbit de la recerca en salut, la biomedicina i la biotecnologia. Sempre he cregut que més ciència és més educació, formació, coneixement, progrés, desenvolupament i capacitat de qüestionar-nos tot allò que ens envolta. En el fons, més ciència és més llibertat. Treballo des d’ERC amb l’anhel de construir un país més just i més lliure. Un país que lluiti contra les injustícies i les desigualtats, i garanteixi a tothom els mateixos drets i oportunitats. Des de 2015 sóc el President de la Federació d’ERC a Barcelona. Intento viure el dia a dia, aprendre de totes les experiències, bones i no tant bones, gaudir del que m’envolta, cuidar la gent que m’estimo, i posar el meu petit granet de sorra per canviar tot allò contra el que em revelo.