Queralt Fern√°ndez i Prats

Olesa de Montserrat 1969. Resideix a Berga.

De pare Bergued√† i mare Olesana. Nascuda a Olesa de Montserrat al novembre de 1969. Vinc d'una fam√≠lia humil de classe treballadora. Per motius personals vaig anar a viure a Berga, on hi resideixo des de 1995. Orgullosa de la meva ciutat i de la meva comarca que avui represento. Casada amb un mataron√≠. Fa 20 anys que treballo a la Fundaci√≥n Hospital Sant Bernab√© com a auxiliar d'infermeria, actualment a la unitat de Hospital de dia psicogeri√†tric d¬íaquest centre. Treballant en acci√≥ sindical des de fa 9 anys com a membre del Comit√® d'empresa. El meu primer contacte amb la pol√≠tica va ser l'any 2014 amb la ¬ďPlataforma en la defensa de la salut p√ļblica al Bergued√†¬Ē. Des de l¬íany 2015 milito a Esquerra Republicana de Catalunya i actualment soc secret√†ria d'organitzaci√≥ comarcal al Bergued√†. Definir-se a un mateix √©s for√ßa complexa, depenent del que dius corres el risc de que et defineixin d'all√≤ que no ets o que et pengin el cartell equivocat, per√≤ correrem el risc. Em defineixo con una persona humil, franca (de vegades massa), emp√†tica i resilient. Amiga dels meus amics (amb una definici√≥ molt clara del que vol dir amic), i companya dels meus companyans. Tossudament fidel amb all√≤ que crec i em superen les injust√≠cies. Fa molt temps que vaig aprendre, que la millor manera de canviar les coses, √©s implicar-s¬íhi i treballant per elles. #Orgullosa del meu pa√≠s Catalunya. I el vull veure lliure del jou d'un estat que no se la mereix.