Núria Picas

Manresa 1976. Resideix a Berga. Independent.

Vaig néixer a Manresa un 2 de novembre de 1976, i la meva vida sempre ha anat lligada a la natura i l’esport. Actualment visc a Berga, on hi realitzo pràcticament tot l’entrenament. He sigut Mossa d’Esquadra, Bombera de la Generalitat i actualment de la meva passió en faig la meva professió, les curses de muntanya. Triple campiona del món de curses de llarga distància i mare de dos bessons preciosos, l’Arç i el Roc, ells són qui em fan somriure amb el cor. A mi no m’agrada parlar de límits, però tinc clar que el meu límit arribarà quan deixi de gaudir del què faig. He decidit fer un pas endavant i presentar-me a la candidatura amb la ferma voluntat d’ajudar el país en aquests moments tan trascendentals que estem vivint. Necessitem tota la nostra força i empenta, perquè som un poble meravellós i no ens mereixem el que estem vivint. Ho he fet per les llistes d’ERC perquè és el partit que sempre m’ha inspirat tota la confiança i amb el qual i comparteixo els meus ideals i tots aquells valors necessaris per fer avançar el nou país.