Noemí Llauradó i Sans

Candidata num. 2 al Parlament per Tarragona

Reus 1978.

Tota la vida que he viscut a Reus tot i que, com molts reusenscs i reusenques, tinc arrels a altres pobles del Baix Camp, com Maspujols o Les Borges i vincles a altres municipis com el Pla de Santa Maria, d'on √©s el meu marit, o Tarragona, on vaig estudiar i he treballat. Fa m√©s de 16 anys que comparteixo la vida amb el Ra√ľl i tenim dues filles. S√≥c s√≤cia del Reus Deportiu, del Centre de Lectura, de l'ANC i de la Coordinadora de Danses Tradicionals de Reus Em vaig llicenciar en Dret a la Universitat Rovira i Virgili i tinc el M√†ster Universitari en Advocacia per la UOC. Estic col¬∑legiada al Col¬∑legi d'Advocats de Reus com a advocada no exercent. S√≥c servidora p√ļblica en doble sentit: com a funcion√†ria de la Generalitat de Catalunya, en concret, cap de la Secci√≥ de Secretaria dels Serveis Territorials a Tarragona del Departament de Treball, Afers Socials i Fam√≠lies i com a regidora de Salut de l'Ajuntament de Reus, on tamb√© s√≥c la portaveu del grup municipal d'ERC-MES-MDC-Avancem. No hi ha res m√©s gratificant que poder servir a la ciutadania des del Servei P√ļblic i me'n sento molt orgullosa. Amb aquesta voluntat de servei p√ļblic i per tal de contribuir en tot el que pugui a construir una Rep√ļblica Social, Lliure i Feminista m'he decidit a formar part de la candidatura d'ERC per la circumscripci√≥ de Tarragona a les eleccions al Parlament del 21D. Una candidatura formada per dones i homes capa√ßos, competents i determinats a qui tinc l'honor d'acompanyar. Les eleccions del 21D, tot i que no les considerem leg√≠times, s√≠ que les entenem com a una oportunitat per revalidar la voluntat que l'1 d'octubre tantes persones vam defensar, perqu√® la democr√†cia sempre guanya, ara fem Rep√ļblica.