Najat Driouech Ben Moussa

Asila (Marroc) 1981. Resideix al Masnou.

Es va traslladar als 9 anys a Catalunya amb la seva mare i germans amb la finalitat de reunir-se amb el pare. Llicenciada en filologia Àrab per la Universitat de Barcelona, ??diplomada en Treball Social, Postgrau Universitari en Immigració, Religions i Identitat, i Màster Oficial en Construcció d'Identitat Cultural. L'any 2001 va començar a treballar de manera oficial com a tècnica d’ocupació a l’Ajuntament de Masnou. La seva vida professional ha estat marcada per la combinació del treball més tècnic en l'àmbit de la gestió de la diversitat, l’ocupació, formació i la docència. Al llarg dels més de 16 anys de treball ha participat en diferents jornades com a ponent/docent tractant diferents temàtiques: immigració, diversitat, Islam, societat d'origen marroquí a Catalunya i la seva integració sociolaboral, la construcció identitària, la segona generació, etc . També ha col·laborat en diversos mitjans de comunicació com TV3 i El Diario.es, entre d'altres. El 2014 va participar en el "Countering Violent Extremism Program (November-December 2014). A program held in Washington DC and Detroit, MI, funded by the Departament of State and organized by Meridian Internacional Center and U.S Consulate General in Barcelona. Actualment, és mare de dos fills i treballa com a tècnica d'ocupació i formació en l'administració pública local al mateix temps imparteix classes al Màster del Mòn Àrab de la Universitat de Barcelona i ofereix assessorament en matèria de gestió de la diversitat, tant a tècnics com a col·lectius d'immigrants."