Montserrat Fornells i Solé

Candidata num. 5 al Parlament per Lleida

Vilanova de l'Aguda (Noguera) 1983. Resideix a Ribelles, Vilanova de l'Aguda.

Llicenciada en ciències polítiques i de l'Administració per la Universitat Pompeu Fabra. Postgrau en gestió i Administració local per la Universitat Autònoma de Barcelona - Fundació Aula d'Alts Estudis Electes. Certificat d'aptitud pedagògica (CAP) per la Universitat de Lleida. Ha treballat a Gestimpost, una empresa de gestió i recaptació de tributs locals, a Lleida (2006-2007). Ha treballat com a assessora del grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a la Diputació de Lleida (2007-2015). Militant d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) des del 2007. Membre de l'executiva regional d'ERC a Lleida, de la comarcal de la Noguera i de la secció local d'ERC de Ponts. Alcaldessa de Vilanova de l'Aguda des del 2007. Consellera comarcal de la Noguera (2011-2015). Vicepresidenta de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI). Sòcia d'Òmnium Cultural, de l'Assemblea Nacional Catalana i de la Plataforma per la Llengua. Sòcia del Futbol Club Barcelona i de la Unió Esportiva Vilanova de l'Aguda. Col·labora en la revista Portaveu del Segre Mitjà i en el diari Comarques de Ponent. Membre del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya. Membre de diverses associacions cíviques i culturals locals, com ara els grallers Tot Cugula, de Vilanova de l'Aguda.