Miquel Estruch i Traité

Candidat num. 35 al Parlament per Barcelona

Badalona, 1955.

Sóc un català antic, badaloní de soca-rel, essencialment republicà i com vell em faig, més d’esquerres sóc. Vaig néixer a Badalona aviat farà 63 anys i sempre he viscut en aquest racó de món que tant m’estimo, ben a ran de mar i a recer de la Serra de Marina. A la vida he de fet de tot i he conegut l’èxit i el fracàs. Carregat de cicatrius de vida, allò que no deixat mai de fer és pencar, pencar i pencar. Molta família, molts amics, molta feina i moltes ganes sempre d’assolir les estrelles i beure’m la llum de la lluna. Ara faig d’autònom en el sector del transport, però he estat comptable, directiu, empresari, dirigent d’entitats i també escarràs quan ha calgut. De la Penya, és clar! He estat directiu del Club Joventut Badalona i president del Club Natació Badalona, del qual en sóc President d’Honor i President de Mèrit. També he estat president de l’Associació Internacional de Patins de Vela de la que me’n van fer Soci d’Honor, i he estat membre de les juntes directives de les federacions catalana i espanyola de vela. Quan puc, escric i recito i sóc, a més, genealogista, especialitat en la qual tinc molta recerca feta i alguns de publicada. Porto ERC a la sang i sang a la banya i mai m’he sentit tan indentificat amb un eslògan com en aquell que dèiem: “Sempre hi som!”. Si em busqueu, que sigui a prop de mar. Salut i República!

la democrĂ cia sempre guanya