Marta Vilalta i Torres

Candidata num. 7 al Parlament per Lleida

1984 Torregrossa, Pla d’Urgell.

Sóc periodista i ara faig de Directora General de Joventut de la Generalitat amb el ferm compromís de treballar per garantir al jovent les oportunitats que es mereixen. Abans, també vaig tenir l’honor i la responsabilitat de fer de Diputada al Parlament de Catalunya en representació de les JERC. D’esquerres, independentista i feminista, des que tinc memòria, i amb moltes ganes d’aportar el meu granet de sorra, com a dona i jove, per construir la República Catalana. M’encanta implicar-me i defensar aquelles lluites justes i aprendre i créixer constantment. Per això, des de la Secretaria Nacional d’Esquerra Republicana intento fer xarxa i teixir complicitats. Estic cursant el Màster en Direcció Pública, col·laboro en diversos mitjans de comunicació i també patino al Club Patinatge Artístic Torregrossa, perquè la vida sobre rodes té una altra perspectiva. Em presento com a candidata en aquestes eleccions perquè tinc la necessitat d’aportar tot el que pugui per vèncer i acabar la repressió que patim, per tombar el bloc del 155, per defensar els nostres drets, individuals i col·lectius, i per fer República. I això, només depèn de la força de la gent el proper 21D. Ah, i sempre, i malgrat tot, amb el somriure, la revolta!