Marc Sanglas i Alcantarilla

Candidat num. 22 al Parlament per Barcelona

Nascut el 1971 a Barcelona. Resident a Sant Llorenç Savall, al Vallès Occidental.

Militant d’ERC des de fa gairebé vint-i-cinc anys, vaig entrar a militar amb el mateix convenciment que ara, que només des d’un país lliure podrem assolir plenament la llibertat personal, i vist l’actuació de l’estat encara estic més convençut, vull ser ciutadà d’una República, i no súbdit d’una monarquia que vol tutelar el que puc pensar. Advocat de professió, convençut que hi ha una manera d’impartir justícia diferent de la que ens hem trobat, que en alguns casos i a segons quins nivells sucumbeix a les pressions dels interessos dels grans. Responsable de política municipal d’ERC, que fa tenir una visió constant del que passa a la primera línia de la política i el primer contacte del ciutadà amb la política, és una bona escola per a no oblidar mai que ens dediquem a la política per a millorar el dia a dia dels ciutadans He estat diputat d’ERC i de Junts pel Sí, essent portaveu a la Comissió de Territori.