Irene Fornós

Candidata num. 4 al Parlament per Tarragona

Tortosa 1980.

Vaig n√©ixer a Tortosa un 17 d'agost de 1980, ciutat a la qual em sento molt vinculada on treballo i faig el meu dia a dia, s√≥c de l'Ema de B√≠tem, poble on em vaig criar i on actualment resideixo, encara que si he de definir d'on s√≥c, dir√© que s√≥c de les Terres de l'Ebre, territori que m'estimo, defenso i me'l sento com casa meva. Vaig estudiar dret i durant els darrers 12 anys he treballat en una entitat de previsi√≥ social. Sempre he intentat col¬∑laborar i mirar de formar part d'aquelles lluites que he considerat necess√†ries per al b√© com√ļ, crec que la implicaci√≥ individual en el teixit associatiu √©s vital per defensar la nostra societat i avan√ßar cap a un m√≥n m√©s just. Actualment s√≥c la coordinadora de Casa Nostra Casa Vostra a les Terres de l'Ebre i durant el 2013 i el 2015 tamb√© ho vaig ser de l'Assemblea Nacional Catalana de les TTEE.Crec que ara m√©s que mai √©s important√≠ssim defensar el nostre pa√≠s i les seves institucions, el cam√≠ cap a la Rep√ļblica passa per la democr√†cia, sense democr√†cia no es pot avan√ßar, creure en ella i lluitar per ella m'ha portat a decidir-me per entrar a formar part d'aquesta candidatura i d¬íaquest projecte.