Francesc Viaplana i Manresa

Candidat num. 4 al Parlament per Lleida

Seu d'Urgell 1981. Resideix a la Seu d'Urgell.

Sóc de la Seu d’Urgell. Aquest desembre farà 36 anys que hi vaig néixer, és on m’he criat, he crescut, m’he enamorat i, on fa 16 mesos va néixer la nostra filla. Les meves arrels es reparteixen entre el Pallars Sobirà, l’Alt Urgell, Andorra i Barcelona. Sempre m’ha fascinat la muntanya en tots els seus aspectes, segurament aquest va ser un dels motius més importants pel que vaig estudiar Enginyeria Tècnica Forestal a Lleida. Un cop vaig acabar la carrera i després d’un breu pas per l’administració, em vaig incorporar i vaig ser soci d’una empresa forestal, tant realitzant projectes com executant treballs forestals. Vaig patir des de l’empresa privada els anys més durs de la crisis econòmica, però mai les dificultats m’han fet defallir en continuar endavant. He estat a l'atur i actualment tinc una feina temporal a l'administració coma enginyer tècnic forestal. Des del maig del 2015 sóc regidor a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i conseller comarcal a l’Alt Urgell. Em presento en aquestes eleccions per defensar el meu territori, l’Alt Pirineu i Aran, tot treballant per fer la República que tots desitgem per nosaltres i els nostres fills. I abans que tot, em presento per recuperar la llibertat del nostre govern legítim i recuperar les institucions del nostre país.