Chakir El Homrani Lesfar

Candidat num. 21 al Parlament per Barcelona

Barcelona 1979.

Vaig néixer a Barcelona el 1979, passant infància i joventut a un barri singular que trenca la imatge que molta gent té de Barcelona: el Baixador de Vallvidrera. Des de fa 11 anys visc a Granollers, vila que ha passat a formar part de la meva identitat i del que sóc. Perquè, com tothom, tinc pertinences múltiples, i em molesta quan algú intenta reduir les persones a una única pertinença, caient en l’estereotip. M’expliquen moltes coses: la meva família, el meu barri, el fet d'haver estudiat Sociologia, el sindicalisme en general i l’Avalot i la UGT en particular, els treballs que he tingut ... I, des de fa uns pocs anys, també la política; primer a la meva ciutat, Granollers, i després al Parlament. Ara bé, tot el que m’explica parteix dels mateixos valors i ideals: construir una societat on la justícia social i la igualtat d’oportunitats estigui en el centre. Una societat on el treball digne sigui l’únic que existeix, on l’educació i l’estat del benestar garanteixi que ningú és expulsat. I on sempre sigui la voluntat de la ciutadania qui decideixi sense por ni repressió.