Aurora Carbonell i Abella

Nascuda a Sitges el 1966. Resideix a Sitges - Garraf.

He viscut sempre a la comarca del Garraf, la major part de la meva vida a Sitges. A casa hem viscut sempre en el món del turisme, ja els meus avis organitzaven excursions pels turistes, el meu pare va obrir una agència de viatges als anys seixanta i els fills hem continuat el negoci actualment encara en actiu. He treballat durant molts anys a l empresa privada però també conec l administració pública atès que fa uns anys vaig aprovar unes oposicions i vaig entrar a treballar al departament d Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. M agraden les humanitats, descobrir món, persones, sempre encuriosida per tot, en definitiva m agrada la gent. Actualment faig de regidora de promoció econòmica, turisme i platges de l Ajuntament de Sitges, alhora que sóc la Primera tinent d alcalde. La política municipal és apassionant perquè vius la política en directe i dia a dia. Està contínuament al costat dels veïns és una feina que requereix molta dedicació però alhora és molt gratificant. Tinc dos fills que aviat faran la seva vida i m agradaria que poguessin viure en una República Catalana, on tots i totes tinguem les mateixes oportunitats sense diferències pel nostre origen, la nostra llengua o la nostra ideologia. Vull un país lliure i socialment just.