Assumpci√≥ La√Įlla

Infermera. Llicenciada en psicopedagogia. Especialitzada en salut mental des del 2010 ha cursat diversos postgraus com el Postgrau en exclusi√≥ i conflicte social, postgrau en gesti√≥ de serveis d'infermeria. Formada tamb√© en l¬íEscola d'Alta Direcci√≥ i Administraci√≥ (EADA) i en diversos programes com el Programa Vicens Vives de lideratge i comprom√≠s c√≠vic o el Programa en direcci√≥ de serveis integrats de salut a ESADE. Va treballar com a infermera a l'Hospital Maternoinfantil de Sant Joan de D√©u del 1997 al 2000. Entre el 2000 i el 2006 va treballar de Psicopedagoga, d¬íinfermera i despr√©s de Supervisora d¬íinfermeria a Sant Joan de D√©u: Serveis de Salut Mental de Sant Boi de Llobregat (ara Parc Sanitari Sant Joan de D√©u). Va col¬∑laborar amb el Departament de Salut en q√ľestions relatives a la Direcci√≥ Estrat√®gica d'Infermeria i el Consell Consultiu de Pacients (2012-2014) i ha estat Secret√†ria de Participaci√≥ Social i Local en Salut, del Departament de Salut (2015-2016). Col¬∑legiada del Col¬∑legi Oficial d¬íInfermers i infermeres de Barcelona (COIB), √©s Membre de l'Associaci√≥ Catalana d'Infermeria en Salut Mental (Ascisam). Ha format part del Secretariat del Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) i de les comissions del Consell Nacional de Joventut de Catalunya (CNJC). Assumpci√≥ Lailla √©s Diputada del Parlament de Catalunya des de l¬íany 2006 en la VIII legislatura tot i que no de manera continuada. En l¬íactualitat √©s diputada al Parlament des d¬íon treballa i reivindica el paper de la infermeria en el sistema de salut vinculant-se des dels seus inicis a les comissions de salut i d'afers socials. Tot i aix√≠ participa tamb√© en les comissions de medi ambient i habitatge, ensenyament i interior, entre altres. √Čs volunt√†ria de Dem√≤crates de Catalunya, partit del que √©s fundadora al novembre del 2015. En l¬íactualitat √©s una dels tres portaves pol√≠tics del Comit√® Dem√≤crata Nacional. Abans va militar 18 anys a Uni√≥ Democr√†tica de Catalunya ¬Ė i la Uni√≥ de Joves-, partit en el que a tenir diverses responsabilitats.