Anna Caula

Candidata num. 3 al Parlament per Girona

Girona 1971. Resideix a Girona. Independent.

Entrenadora superior de bàsquet de la Federació Espanyola de Bàsquet (1996). Títol de directora d'activitats de lleure infantil i juvenil (Generalitat de Catalunya, 1999). Estudis en psicologia a la Universitat Oberta de Catalunya. Ha estat entrenadora de diversos clubs de comarques gironines: el Grup Excursionista i Esportiu Gironí (GEIEG), el Club de Bàsquet Banyoles, el Club Esportiu dels Maristes de Girona, el Club Esportiu Santa Eugènia i el Club de Bàsquet UNI Girona del que en forma part des de la seva creació, amb la participació en lligues catalanes i diverses fases finals i campionats d'Espanya en equips de base. Responsable del programa de tecnificació de les comarques gironines (2000-2003). Entrenadora de la Selecció Catalana Mini Femenina (2002-2003) amb la Federació Catalana de Bàsquet. Entrenadora del primer equip femení de l'UNI Girona (2008-2014), temporades durant les quals l'equip va assolir un ascens a la lliga femenina, dos tercers llocs en la màxima competició estatal, dues participacions en la Copa de la Reina, dues participacions en els play-offs i una final de la Supercopa. Membre de l'equip tècnic de la Selecció Espanyola de Bàsquet U20F (2010-2014): com a entrenadora ajudant (2010-2011) i com a primera entrenadora (2012-2014), amb la participació en tres campionats d'Europa i la consecució de dues medalles d'or i una de plata. Es presentà a les eleccions al Parlament de Catalunya de 2015 al número 2 de la llista per Girona de Junts pel Sí, al costat de Lluís Llach, sent finalment elegida. Diputada al Parlament de Catalunya en la XI Legislatura del 2015-2017. Actualment forma part de la candidatura de ERC-Catalunya Si que es presenta a les properes eleccions al Parlament de Catalunya el 21 de desembre com a tercera representant de la llista territorial gironina.