Alba Vergés i Bosch

Igualada 1978. Resideix a Igualada.

Vaig treballar com a economista, en el sector social de la gent gran, fins la meva incorporaci√≥ al Parlament a finals del 2012. Fer de diputada del territori m'ha perm√®s con√®ixer m√©s i millor la meva ciutat, Igualada, on he viscut pr√†cticament tota la vida. Tamb√© indrets, persones i iniciatives que es duen a terme a la meva comarca que m'agrada compartir per fer-les m√©s presents al nostre pa√≠s. M'agrada endinsar-me a con√®ixer realitats diferents al meu entorn, amb la meva visi√≥ de dona, que no vull abandonar. Crec que la millor societat possible √©s aquella que t√© en compte les persones i el seu benestar i d'aix√≤ en s√≥c la responsable dins ERC, com a Secret√†ria Nacional. He estat vinculada al sector sanitari com a portaveu i posteriorment presidenta de la Comissi√≥ de Salut del Parlament. Un sector potent, complex i que ha de garantir el dret a la salut, com a dret fonamental i prioritari per a la ciutadania. Caminarem, sens dubte, cap a fer pol√≠tiques integrals amb la persona en el centre, perqu√® sense aquest paradigma no trobarem la just√≠cia i la igualtat d'oportunitats. Reduir les desigualtats √©s una mania que no m'abandonar√† mentre hi siguin. Salut i Rep√ļblica!