Adriana Delgado i Herreros

Pont de Vilomara, 1978. Viu a Sant Vicenç de Castellet

Sóc l'Adriana Delgado Herreros, nascuda el 1978 al Pont de Vilomara, però he viscut des de ben petita a Sant Vicenç de Castellet, on vaig anar a l’escola i a l’institut, hi tinc la família i la colla d’amics de tota la vida i he participat activament en diverses entitats i activitats cíviques i socials. Sóc periodista de formació i professió, per vocació i per convicció, per la voluntat de servei que té el periodisme responsable i rigorós, per la possibilitat que ofereix d'explicar la realitat des de diverses vessants i pel compromís d’ajudar a fer una societat millor, també des d’aquesta òptica comunicativa. He treballat en diversos mitjans de comunicació, en nombroses ocasions com a corresponsal al Bages, i m’he anat especialitzant en comunicació corporativa i on-line. Pel que fa la política, sempre m'ha interessat. De fet, a casa meva sempre se n’ha parlat molt, per la implicació que van tenir en el passat diversos membres de la família, concretament el meu avi –un ‘rojo’ empresonat pel franquisme- i un dels meus tiets, i més recentment dues germanes. Vaig arribar a la política cap a l’any 2003 des de l’àmbit local, el més proper al ciutadà, per intentar contribuir a aconseguir un poble i un país millor per als catalans i les catalanes. Militant d’Esquerra, des del 2011 sóc regidora i portaveu del grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, i vaig ser la primera Presidenta del Consell Comarcal del Bages (2011-2013), i he estat diputada al Parlament de Catalunya per Junts pel Sí els darrers dos anys. Des del meu absolut compromís, em poso a la vostra disposició per seguir treballant en aquest moment tan transcendent per fer un país millor, republicà, net, igualitari, feminista, progressista, amb millors oportunitats de vida per a tothom i socialment just.